14 Temmuz 2016 Perşembe

Mini Çekiliş Sonuçları


Evet, mini çekilişimiz neticelendi. Öncelikle tek tek teşekkür ederek yorumlarımla kalabalık yapmak istemediğim; yazıma değerli fikirlerini dile getirmek için yorum yapan, yazıyı beğenen ve benimle aynı fikri paylaştığını güzel sözlerle dile getiren aynı zamanda çekilişe katılan siz kıymetli dostlara çok teşekkür ediyorum. Böyle fikir alışverişlerinden  her daim mutluluk duyduğumu belirtmem gerek, sonrasında elbette bu naif çekilişimizin neticesine gelecek olursak; kazan üç kişi şöyle: Zemheri - Farlimas - Tathar ... 

Tebrik ediyorum, adres bilgilerinizi bana historianin@gmail.com dan ulaştırırsanız, renklerinin ve yanında gelecek olanların sürpriz olduğu paketleri size en kısa zamanda yollayabilirim ;) 


Sevgiler
Historian

6 yorum:

  1. Eyooooooo. Çok mutluyum çok

    YanıtlaSil
  2. Eyooooooo. Çok mutluyum çok

    YanıtlaSil
  3. Biz de çok teşekkür ediyoruz. Heyecan oluyor bizim için de.

    YanıtlaSil
  4. Biz de çok teşekkür ediyoruz. Heyecan oluyor bizim için de.

    YanıtlaSil
  5. Çok sevindim. Teşekkür ederim. Bilgileri mail adresinize gönderdim.

    YanıtlaSil