14 Ağustos 2016 Pazar

Pelikan Ink Of The Year 2016 Aquamarine


Merhabalar konumuz mürekkep,konuğumuz ise piyasaya yeni sürülmüş olan Pelikan'ın Edelstein serisinden 2016 mürekkebi olan Aquamarine. 


Bu senenin J.Herbin Emerald of Chivor, Sailor Yama-dori ile başlayan  ve hız kesmeden GVFC Deep Sea Green ile  devam eden çam yeşili tabanlı turkuaza kaçan renklerine bir katkı da Aquamarine ile gelmiş oldu.

                                                                 (Loş ışıklı ortamda) 

Pelikan geçen sene Amethyst M205 ile aynı renk mürekkebini çıkardığı gibi bu senede M205 Aquamarine ile birlikte aynı renk mürekkebi sundu bunlar aynı zamanda takım olarak kutu içeriğinde satışa sunulmuş durumda. 

                                                                  (Gün ışıklı ortamda)            

Firmanın son iki yıldır çıkardığı özellikle "ink of the year" mürekkeplerinin renklerinin daha komplike olduğunu ve tonlarının üzerine daha fazla çalışıldığını düşünüyorum,yine aynı şekilde gölgelenme konusunda daha başarılı mürekkepler piyasaya sürmeleri yapıca da iyileştirmelerin olduğunu gösteriyor.


Aquamarine Pilot için bile kuru gelmeyen bir mürekkep hem de kağıttaki kuruma süresi açısından da başarılı. Bu mat mürekkep, bu tonları sevenler için iyi bir alternatif olabilir belki, tek eksi yanı fiyatının biraz düşmesi gerekliliği...İyi pazarlar.

Sevgiler

Historian


6 yorum:

  1. Amethyst'ten daha başarılı bir murekkep olmuş gibi ben denemedim ama gölgelenme ve Uzakdoğu kalemlerinde rahatlıkla kullanım öyle olduğu kanısına varmama neden oldu.Fiyat politikası yüzünden ben almak istemedim bazı satış yerlerinde astronomik rakamlar gördüm maalesef.İncelemeniz için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ilk çıktığı Zaman ben de ön yargılıydım, renk gözüme pek iyi görünmemişti ama kullanınca bu yargım kırıldı diyebilirim. Fakat fiyat sebepli olarak bir tercih yapmam gerekse Yama-Dori seçerdim. Yorumunuz için teşekkürler. :)

      Sil
  2. Şu fiyatlar belimizi büküyor. Güzel bir rengi var. İnceleme için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormayın, aynen öyle. İlginiz için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  3. bu fiyata pelikan'ın ciddi albenisi olan bir renk bulması lazım bence. Yarı geleneksel bir renk sanki bu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu fiyatın bana cazip gelmesi için, yama-budo ile doldurması lazım şişelerini Pelikan'ın. İşte o zaman harika fiyat deriz :)

      Sil