24 Mayıs 2015 Pazar

El Yazısı Dersleri 2

Herkese merhabalar, sonunda el yazısı derslerimize geri dönebildik. Daha önce kendi el yazım konusunda bir post oluşturarak alfabeyi klavuz okları ile anlatmaya çalıştım buradan tekrar veya ilk defa okuyabilirsiniz. Sonrasında alfabeyi çalışanlar olup bol bol pratik yapanları gördükçe ve kendilerinin taleplerini duydakça derslere, daha ayrıntılı  devam etme gerekliliğini fark ettim. 

O yüzden alfabeyi bölüp , video çekerek yazmanın en avantajlı olacağını düşündüm, bu derslerin arası fazla açılmayacak 1-2 hafta da devamı gelecek ki hem konu soğumasin hemde pratik için yeterli vakit sağlansın. Video zaten yeteri kadar anlattığı için ben ekleme yapmayacağım. 




Harfleri tek tek ayrı kalemler ile yazabilir sonra da harflerin içinde geçtiği kelimeleri yazarak pratik yapabilirsiniz. Kendi el yazınıza bu harfleri yerleştirip artık bu formda yaparak yazılarınızı yazmanız ise çok faydalı olacaktır. Videoda oldukça yavaş yazmaya çalıştım umarım yeteri kadar anlaşılır olmuştur, çok da zor harfler yer almadığı için kısa zamanda elin yatkın hale geleceğine inanıyorum. Herkese kolay gelsin. 

Sevgiler

Historian

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder