4 Ekim 2015 Pazar

Yeni Kırtasiye Keşifleri ve Mini Çekiliş



Herkese merhaba, bugün herhangi bir kalemden, defterden veya kitaptan bahsetmek yerine bir kırtasiyeden bahsetmek istiyorum. Blogu başından beridir okuyanlar veya ilk yazılara göz atanlar hatırlayacaklardır ki, daha önce de Ankara'daki bir kırtasiye hakkında yazı yazmıştım ve çoğumuz ortak dertlerimizi dile getirmiştik. O yazıda başrole müşteri ilişkileri başta olmak üzere birçok yönde zayıf olan bir kırtasiyeyi alsam da temelinde ülkemizdeki kırtasiyecilik anlayışına karşı getirilen olumsuz bir eleştiri var idi. (Okumak isteyenler "buradan" ulaşabilirler. ) Elbette ki orada işlerini severek ve ilgi ile yapan çoğu kırtasiyeyi de sözlerimin kapsamının dışında tutmuştum. Işte bu sefer de o işlerini severek ve ilgi ile yapan İstanbul'daki kırtasiyelerin birinden bahsediyorum: "HS Kırtasiye".  

Kırtasiye diyince ürün kapsamı olarak çok geniş bir yelpaze var ve bu yelpazenin çoğunu tek bir bünyede barındırmak hem büyük maddi yatırımları hem de geniş bir alanı gerektiriyor. Böyle geniş ürün yelpazesine sahip olan yerler büyük şehirlerde daha çok olmak kaydıyla ülkemizde de var elbet ama bu sektörde yatırım büyüdükçe müşteriye verilen önemin azalması da sadece benim gözlemliyor olduğum bir durum değildir sanırım?



Gün geçtikçe kendini daha da iyileştirme yollarını arayan ve devamlı farklı marka ve ürünleri bünyesine ekleyen HS Kırtasiye'nin mantalite farkını bu alanda yarattığını düşünüyorum. Kırtasiye çok geniş ve büyük olmasına karşın müşteri memnuniyetinin önemi konusunda verilen ödün söz konusu değil,  alışveriş yaparken her ürünü deneyebilme kolaylığı benim çok hoşuma gitti, çünkü bir dolma kalem kullanıcısı olarak yeni bir defter gördüğümde onun mürekkeple nasıl uyum sağlayacağını sadece alıp kullanınca görebiliyor olmanın dezavantajinı çok yaşadım. Bu her kirtasiyede olmasını temenni ettiğim bir durum idi bu yüzden kullanıcı odaklı fikir yapılarını takdir etmemek elde değil. 



Kırtasiyenin sahibi ile de sohbet edince , bu isime sahip olarak kırtasiyenin daha yeni açıldığını fakat ailenin onlarca yıldır bu meslekle uğraşıyor olduğunu öğrendim ve  bir çok dolma kalem ile mürrekep çeşidinin yakında gelecek olduğunu duyunca daha da bir sevindim buradan özellikle İstanbul'da yaşayan dolma kalemseverlere bildirmiş olayım Bahçeşehir-Ispartakule'ye yolunuz düşerse bir uğrayın. Umarım sanal ortamda da satış siteleri biran önce  açılır da bizler gibi İstanbul'da oturmayan ve iyi kırtasiyeci ile iyi kirtasiyeyi arayanlar için faydalı olurlar. Kendilerinden bu yazı için izin almadım fakat ülkemizde  genelde olumsuzu yapıldığı için eleştiri diyince akla direkt negatiflilik geliyor bana kalırsa iyi yapılan bir iş de olumlu eleştiri ile dile getirilmeyi hak ediyor... 



Bu kadar bahsetmişken alışveriş yapıp sizlerle paylaşmamak olmazdı tabi ki, kendilerinin instagram hesabinda da (instagram hesapları için;HS Kırtasiye) sıklıkla dikkatimi çeken yeni bir üründü Stabilo boyama kitabı o yüzden kendime alırken fazladan alıp bir kişiye de hediye etmek istedim yanında da boyama kalemlerini koyunca ufak bir set haline geldi. 

*İsteyenler blogumu takibe alıp (Anasayfada izleyiciler kısmından "Bu siteye katıl" butonuna tıklayarak yapabilirler) bu yazının altına katıldıklarına dair yorum yapabilirler. Çekilişe katılım için bu ikisi zorunludur

*Artı olarak instagram hesabımı takip edenler bir çekiliş hakkı daha kazanacaklardır. İnstagram hesabim : " historian__ "

*Son Katılım; 7 EKİM Çarşamba saat; 20.00'dir.

****EDİT:
SONUÇ; Çekilişin kazananı BlahBlah olmuştur.Bana kargo bilgilerinizi iletir misiniz?


Herkese mutlu bir hafta dilerim.

Sevgiler
Historian

39 yorum:

  1. Böyle kırtasiyelerin her yerde olması dileğiyle.

    YanıtlaSil
  2. Böyle kırtasiyeler Konya'da birden fazla, çoğu şeyi deneyebilme imkanına sahibiz.Çok güzel bir set olmuş umarım bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  3. Böyle kırtasiyeler Konya'da birden fazla, çoğu şeyi deneyebilme imkanına sahibiz.Çok güzel bir set olmuş umarım bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  4. Bayılıyorum bu boyama kitaplarına ve renkli kalemlere. Kırtasiye dünyası bambaşka bir dünya, keşfettikçe doyamıyorsunuz. Katılıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Daha önce duymamıştım, yazınızı okuduğum iyi oldu.
    İnstagram'dan ve buradan katılıyorum =)
    İyi pazarlar dilerim.

    YanıtlaSil
  6. Bu tarz çekilişlere katılınca nedense çok mutlu oluyorum (: her iki yerden de severek takipteyim ;)

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Çok beğendiğim bir set. Her iki yerden de katıldım ��

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel yazmışsınız kaleminize sağlık. İnşaALLAH bana çıkar. Katıldım

    YanıtlaSil
  11. Hem instagramdan hem buradan katıldım.

    YanıtlaSil
  12. Instagramdan ve buradan katıldım. Instagram kullanıcı adım: otipfakultesiokunacak. Sevgilerle.

    YanıtlaSil
  13. bir deneyelim. yasasin renkler

    YanıtlaSil
  14. Karılıyorum
    Tüm yazılarınızı dikkatle okuyan çok sıkı bir takipçinizim
    Saygılarımla 😃😊

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Sizinle karşılaşmak bugüne nasipmis. Uzun zamandır acaba nasıl güzel yazabilirim , internetten bunu arastirmaliyim diye düşünürken hs kırtasiye sayesinde karşıma çıktınız. İnşallah bu Arzum sayenizde gerçekleşir. Zira bi matematik öğretmeni olarak "matematikçi lerin yazısı hep mi kötüdür ? " cümlesi beni sıkıyor. Blok takibi yaptım ama inşallah olmuştur. Güzel günler

    YanıtlaSil
  17. İnstagramda da takip ettigin bir kirtasiye fakat malesef yolumun hic dusmeyecegi bir yerde :( cok ters bir yer oldugundan online alisverise bir an once acilmasi dilegiyle. Yeni dolma kalemlerin gelecek oldugunu bize mujdeledigin icin tesekkurler historian :) Blog ve instagram takipcinim, cok isteyen kazansin :)

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. Hem burdan hem instagramdan katıldım ☺😀

    YanıtlaSil
  20. Bende buradayım instagramda da nskubra olarak takipteyim

    YanıtlaSil
  21. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  22. Hem burdan hemde instagramdan katıldımmmm ☺

    YanıtlaSil
  23. Katildim.stabiloyu merak ediyorum

    YanıtlaSil
  24. Herkese bol şans.
    takipteki instagramım: kuyucufeyza

    YanıtlaSil
  25. Aşığım bu kalemlere.

    YanıtlaSil
  26. Dolma kalem sorduğumda bana uzaylıymşım gibi bakan kırtasiye sahiplerini selamlıyorum.

    YanıtlaSil
  27. Kardeşime bahsettiğim bir ana denk gelmesi çok güzel oldu. Ben de hevesle katılıyorum ve blogunuzu, instagram hesabınızı glzlrzn olarak takipteyim

    YanıtlaSil
  28. Kardeşime bahsettiğim bir ana denk gelmesi çok güzel oldu. Ben de hevesle katılıyorum ve blogunuzu, instagram hesabınızı glzlrzn olarak takipteyim

    YanıtlaSil
  29. Boyama kitabını çok beğendim umarım şanslı kişi ben olurum :)
    Herkese bol şans ^_^

    YanıtlaSil
  30. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  31. Katıldım instagramda takip ettim

    YanıtlaSil
  32. Bu tarz büyük kırtasiyeleri taşrada görme şansımız maalesef yok, arz talep meselesi sonuçta. Tabi bu tarz büyük kırtasiye olup da olaya sadece ve sadece ticaret olarak bakanları görünce de taşradaki küçük ama iki üç nesildir işini severek yapan kırtasiyeler benim gözümde daha büyük oluyor.
    Sadece internetten ve telefonla alışveriş yaptığım Kayserideki Halk ticarethanesi ve İzmir'de her gittiğimde uğradığım Can kırtasiye her iki beklentimi de karşıladıkları için favorilerimdir. Yolum İstanbula düşerse HS kırtasiye il de tanışmak isterim.
    İnstagramda da takipçinizim, herkese bol şans dilerim.

    YanıtlaSil
  33. Ben de katılıyorum hadi hayırlısı :D

    YanıtlaSil
  34. Çekilise katılım süresi dolmuştur, yorumları için herkese çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil