30 Nisan 2018 Pazartesi

MONTBLANC Petit Prince Red Fox Mürekkep İncelemesi


Herkese, nisanın son gününden merhaba. Geçen haftanın yazısını okuyanlar bilecektir ki başrolde bir mürekkep vardı, o sebeple bugün normalde mürekkep yazmayı düşünmüyordum lakin yeni çıkmış ürünleri de yazıp sizlerle paylaşmadan bir kenara koymayı pek istemiyorum ve sabırsızlıkla hemen birkaç kelime etmek istiyorum, yine öyle bir durumdayız ve yeni bir mürekkep ile birlikteyiz. 

Montblanc Petit Prince Red Fox. Montblanc’ın mavi, gri, siyah renklerine nazaran sıcak renkleri daha az derken peş peşe çıkan kırmızı ve turuncular bu alandaki açığın kapanmasını sağladı. 


Yeni renk biraz da bakır tonlarına kaçan kırmızı ve turuncu arasında bir renk, yani isminin hakkını vermiş diyebiliriz. 


Noodler’s Ink markasında da Fox Red isimli bir mürekkep mevcut fakat o daha turuncu. Alternatifi olarak ben Diamine Ancient Copper’ı tavsiye edebilirim, yakın renkler. Kuruma süresi ise yine oldukça iyi, 9-10 saniye civarında. 


Mürekkebi denemede M800 Burnt Orange EF uçlu kalemi kullandım, gayet iyi anlaştılar.Lafı fazla uzatmadan, iyi bir hafta ve hayırlı kandiller dilerim.

Sevgiler
Historian

2 yorum:

  1. Merhaba benim merak ettiğim birşey oldu Montblanc Lucky Orange diye bir mürekkep daha görmüştüm ona benziyor mu deneyimleyip karşılaştırma fırsatı buldunuz mu?

    YanıtlaSil
  2. Bu küçük prens ne zaman büyüycek :)

    YanıtlaSil