31 Aralık 2014 Çarşamba

Blog' a Merhaba ve 2014' e Veda


Blogda şimdilik düzenli olarak girip yazı yazmasam da, uzun bir aradan sonra yine bir şeyleri kaleme alma ihtiyaci hissettim sanırım. Aslında bu biraz da 'Merhaba' yazısı gibi olsun istedim blog açma gibi bir fikrim olmasada görüldüğü gibi şuan buradayım zaten planlanmayan şeyler daha güzel şekilde gelişip yaşanıyor umarım ki bu durum benim ve blog için de geçerli olur. Düşündüğüm kadarıyla yazılarımın içeriği; kitap , defter,  kaligrafik ağırlıklı dolma kalemler ve mürekkepler hakkında kendi görüşlerimi naçizane paylaşmak olacak gibi tabi ki arada tarihin içinden çekip paylaşmayı değer gördüğüm bazı olaylar ve kavramları da hem kendim için hemen ulaşılabilir bir arşiv oluşturmak hemde bana ilginç gelen olayları sizlerle paylaşıp sohbet etmek için buraya yazmayi düşünüyorum... 

2014 ün son günü bugün, şimdi kimimizde tatlı bir telaş ve mutluluk kimimizde belki de hüzün var fakat yeni bir yıla giriyor olmak insana yeni hayaller ve umutlar aşılıyor. Herkes için mutlu ve sorunsuz  bir yıl olmasının imkansız olduğunu bilsem de herkese iyi bir yıl diliyorum. 

Sevgiler
Historian

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder